ေဆာင္းပါးရွင္ - ကိုညီညီ ( ေတာင္ၾကီး ) |
. မနက္မနက္နာမိတဲ႕တရားေတာ္ကေန
ပူေလာင္
ေအးျမ
ျမင္႕တက္
နက္နဲမႈ တုိ႕ကုိ မိန္႕ၾကားလိုက္သလားဆုိတာ သိခ်င္ၾကေလာက္ေရာေပါ႕။
.
. မီးပံုၾကီးဟာ ေလာင္တယ္။ သူ႕ဟာသူ ေလာင္တယ္။ သူမ်ားကိုလည္း ေလာင္တယ္။ မေလာင္ေသးတဲ႕အရာဝတၳဳေတြကုိလ
.
.
. ပင္လယ္ဟာ လိႈင္းၾကီး၊ လိႈင္းေသး၊ လိႈင္းၾကပ္ခြပ္ ဘယ္လုိလိႈင္းမ်ိဳးကိုမဆို လႈပ္ရွားသမွ် ဆတ္ဆတ္မထိတုံ႕ျပန္တယ္။ ဒီဘက္ကမ္းကလူကို ေနာက္တစ္ဖက္ကမ္းကို မမွီမကမ္းျဖစ္ရံုမက မျမင္ရေလေအာင္ သူ႕ “ ေရ ” ေတြနဲ႕ ကာထား ျခားထားတယ္။ ဒီလိုပဲ ပင္လယ္ဆုိတဲ႕အသံၾကားရင္ လူေတြဟာ ေရလယ္ကိုမသြားရဲတဲ႕အျပင္ ကမ္းေျခမွာအပန္းေျဖဖို႕ကိုပ
.
. ဆရာေတာ္ေဟာၾကားတာက အေပၚမွာေရးျပခဲ႕သလို ရည္ရြယ္ရင္းနမူနာတစ္ခုမွ မပါပါဘူး။ ဒီ႕အတြက္လည္း စိတ္မရွိၾကပါနဲ႕။ ေတြးမိတာကုိေရးမိတုိင္း သူမ်ားအေတြး နဲ႕ မတူတတ္တာထံုးစံပါပဲ။ ဒါ႕အျပင္ အမ်ားမွန္းထားတဲ႕အတုိင္း ဖတ္ခြင္႕မရၾကတာ ဓမၼတာပါပဲ။ ဒါကိုမွ မလိုခ်င္လို႕ မရ၊ စိတ္တုိင္းက မက်၊ ျငင္းပယ္လို႕မလြယ္၊ ေရွာင္လြဲဖို႕ခက္တာဟာ ေလာကီလူသားတို႕ရဲ႕ ေလာကဓံတရားပဲမဟုတ္ပါလား။
.
.
. တရားေတာ္အလုိအရ မီးပံုၾကီးကိုဘာထည္႕ထည္႕ “ ျပည္႕သြားတယ္မရွိပါဘူး ” ။ ပင္လယ္ေအာ္ၾကီးကို ဘာစီးဝင္ စီးဝင္ “ လွ်ံက်သြားတယ္ရယ္လို႕မရွိပါ
.
. ဒီတရားေတာ္ရဲ႕ “ ဘာထည္႕ထည္႕မျပည္႕ဘူး ” ဆိုတဲ႕ ေက်ာရုိးမ႑ိဳင္ကိုယူျပီး အခုမ်က္ေမွာက္ကာလနဲ႕ေၾကာင္း
.
.
. ဒါဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ေရးျပခဲ႕တဲ႕ “ မီးပံုၾကီး နဲ႕ ပင္လယ္ေအာ္ ” ဥပမာ ( ၂ ) ခု စလံုးကို တစ္ေခါက္ျပန္သြားျပီး ဖတ္ေပးပါ။ “ မီးပံုၾကီး ” ေနရာမွာ ( ပညာ ) လို႕ ထည္႕ဖတ္ပါ။ “ ပင္လယ္ေအာ္ ” ေနရာမွာ ( ပညာ ) လို႕ ထည္႕စဥ္းစားပါ။ ဒီ႕ေနာက္မွာ အဓိပၸာယ္အားလံုးဟာ ေျပာင္းျပန္ပက္လက္ၾကီး ျဖစ္သြားတဲ႕အျပင္ . .
.
အေကာင္းဘက္ကို လက္ခံလာႏုိင္ပါလိမ္႕မယ္။
.
အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြကုိ စဥ္းစားလာႏိုင္ပါမယ္။
.
အျပစ္ကိုအျပစ္လို႕ျမင္ျပီး သင္ယူခ်င္စိတ္ျပင္းပ်လာပါလိ
.
မိမိပညာတတ္ဖို႕ပဲ စိတ္ပူပါ။ သူတစ္ပါး ပညာမရွိတာကို ကိုယ္စားဝင္ျပီးစိတ္အဆင္းရဲ
.
ဒီနည္းအားျဖင္႕ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕အနာဂါတ္ဘဝေခ်
.
.
. ခင္လ်က္
.
. ကိုညီညီ ( ေတာင္ၾကီး )
. 03-10-2017
.
.
Unicode Version:
.
.
. “ မီးပုံကြီး၊ ပင်လယ်အော်နှင့်လဲနိုင်သည့်
. မနက်မနက်နာမိတဲ့တရားတော်ကနေ
ပူလောင်
အေးမြ
မြင့်တက်
နက်နဲမှု တို့ကို မိန့်ကြားလိုက်သလားဆိုတာ သိချင်ကြလောက်ရောပေါ့။
.
. မီးပုံကြီးဟာ လောင်တယ်။ သူ့ဟာသူ လောင်တယ်။ သူများကိုလည်း လောင်တယ်။ မလောင်သေးတဲ့အရာဝတ္ထုတွေကို
.
.
. ပင်လယ်ဟာ လှိုင်းကြီး၊ လှိုင်းသေး၊ လှိုင်းကြပ်ခွပ် ဘယ်လိုလှိုင်းမျိုးကိုမဆို လှုပ်ရှားသမျှ ဆတ်ဆတ်မထိတုံ့ပြန်တယ်။ ဒီဘက်ကမ်းကလူကို နောက်တစ်ဖက်ကမ်းကို မမှီမကမ်းဖြစ်ရုံမက မမြင်ရလေအောင် သူ့ “ ရေ ” တွေနဲ့ ကာထား ခြားထားတယ်။ ဒီလိုပဲ ပင်လယ်ဆိုတဲ့အသံကြားရင် လူတွေဟာ ရေလယ်ကိုမသွားရဲတဲ့အပြင် ကမ်းခြေမှာအပန်းဖြေဖို့ကိုပ
.
. ဆရာတော်ဟောကြားတာက အပေါ်မှာရေးပြခဲ့သလို ရည်ရွယ်ရင်းနမူနာတစ်ခုမှ မပါပါဘူး။ ဒီ့အတွက်လည်း စိတ်မရှိကြပါနဲ့။ တွေးမိတာကိုရေးမိတိုင်း သူများအတွေး နဲ့ မတူတတ်တာထုံးစံပါပဲ။ ဒါ့အပြင် အများမှန်းထားတဲ့အတိုင်း ဖတ်ခွင့်မရကြတာ ဓမ္မတာပါပဲ။ ဒါကိုမှ မလိုချင်လို့ မရ၊ စိတ်တိုင်းက မကျ၊ ငြင်းပယ်လို့မလွယ်၊ ရှောင်လွဲဖို့ခက်တာဟာ လောကီလူသားတို့ရဲ့ လောကဓံတရားပဲမဟုတ်ပါလား။
.
.
. တရားတော်အလိုအရ မီးပုံကြီးကိုဘာထည့်ထည့် “ ပြည့်သွားတယ်မရှိပါဘူး ” ။ ပင်လယ်အော်ကြီးကို ဘာစီးဝင် စီးဝင် “ လျှံကျသွားတယ်ရယ်လို့မရှိပါ
.
. ဒီတရားတော်ရဲ့ “ ဘာထည့်ထည့်မပြည့်ဘူး ” ဆိုတဲ့ ကျောရိုးမဏ္ဍိုင်ကိုယူပြီး အခုမျက်မှောက်ကာလနဲ့ကြောင်း
.
.
. ဒါဆိုရင် ကျွန်တော်ရေးပြခဲ့တဲ့ “ မီးပုံကြီး နဲ့ ပင်လယ်အော် ” ဥပမာ ( ၂ ) ခု စလုံးကို တစ်ခေါက်ပြန်သွားပြီး ဖတ်ပေးပါ။ “ မီးပုံကြီး ” နေရာမှာ ( ပညာ ) လို့ ထည့်ဖတ်ပါ။ “ ပင်လယ်အော် ” နေရာမှာ ( ပညာ ) လို့ ထည့်စဉ်းစားပါ။ ဒီ့နောက်မှာ အဓိပ္ပာယ်အားလုံးဟာ ပြောင်းပြန်ပက်လက်ကြီး ဖြစ်သွားတဲ့အပြင် . .
.
အကောင်းဘက်ကို လက်ခံလာနိုင်ပါလိမ့်မယ်။
.
အပြုသဘောဆောင်တဲ့ လုပ်ရပ်တွေကို စဉ်းစားလာနိုင်ပါမယ်။
.
အပြစ်ကိုအပြစ်လို့မြင်ပြီး သင်ယူချင်စိတ်ပြင်းပျလာပါလိ
.
မိမိပညာတတ်ဖို့ပဲ စိတ်ပူပါ။ သူတစ်ပါး ပညာမရှိတာကို ကိုယ်စားဝင်ပြီးစိတ်အဆင်းရဲ
.
ဒီနည်းအားဖြင့် မိတ်ဆွေတို့ရဲ့အနာဂါတ်ဘဝချေ
.
.
. ခင်လျက်
.
. ကိုညီညီ ( တောင်ကြီး )
. 03-10-2017
No comments:
Post a Comment