ေရြးခ်ယ္စရာ အေမရိကားအလုပ္ဗီဆာ

My Blog List

Tuesday, October 29, 2013

ကားထုတ္လုပ္သူေတြ ကားျပန္မသိမ္းပါ

2000 Honda Accord LX



                 ဟုိတစ္ေလာကတည္းက ကားအေၾကာင္းအဓိကေဖာ္ျပေနတဲ႕ဂ်ာနယ္ကို ေစတနာေရွ႕ထားျပီးေျပာျပခဲ႕ျပီးျဖစ္ပါတယ္ ၊ မီဒီယာသမားရဲ႕တာဝန္သိစိတ္ျဖစ္တဲ႕ မွားရင္ျပင္ရမယ္ ၊ အမွားမျပင္မခ်င္းဆက္မွားေနမယ္ ဆိုသလို ကူညီအသိေပးခဲ႕တာပါ ၊ RECALL ဆိုတဲ႕ အဂၤလိပ္စာလံုးရဲ႕တိုက္ရိုက္အဓိပၸာယ္က “ re-call : to ask people to return ( a product with a defect or problem ) “ ျဖစ္ပါတယ္ ၊ ဟုိးေလးတေၾကာ္ေၾကာ္ျဖစ္ခဲ႕တဲ႕ Dumex ႏို႕မႈန္႕ျပန္သိမ္းပြဲၾကီးက ျမန္မာႏို႕မႈန္႕ေစ်းကြက္ကို အနည္းငယ္လႈပ္ခါသြားပါေသးတယ္ ၊ ရွင္းပါတယ္-ထုတ္လုပ္သူကုမၸဏီက ကုန္ပစၥည္းကိုျဖန္႕ခ်ိေရးမလုပ္ေသးခင္ သုေတသနနဲ႕ဖြံျဖိဳးတိုးတက္ေရးအဖြဲ႕- R&D-Research and Development Team ကို ေက်ာ္ျဖတ္ရပါတယ္ ၊ ထုိမွတဖန္ ကုန္အရည္အေသြးစစ္အဖြဲ႕-QC – Quality Control ကိုေအာင္မွေရာင္းခြင္႕ရမွာပါ ၊ လူသံုးကုန္ နဲ႕  စားေသာက္ကုန္အားလံုး RECALL ေခၚတယ္ဆိုရင္ေတာ႕ ေသခ်ာပါတယ္ ၊ ေစ်းကြက္ထဲပါမက စားသံုးသူလက္ေရာက္ကုန္ေတြကိုပါလုိက္သိမ္းျပီး ေရာင္းေစ်းအတုိင္းျပန္လိုက္ဝယ္ပါေတာ႕တယ္ ၊ ကုန္တိုက္နဲ႕ဆုိင္ေတြက ဆက္မေရာင္းရသလို စားသံုးသူ အႏၱရာယ္မရွိေအာင္ ထုတ္လုပ္တဲ႕ကုမၸဏီ က အျပည္႕အဝ တာဝန္ယူေျဖရွင္းၾကရပါတယ္ ။

ေမာ္ေတာ္ကားက်ေတာ႕ဒီလိုမဟုတ္ပါဘူး ၊ ကားအသစ္ ေရာင္းထုတ္လုိက္ျပီဆိုကတည္းက ဘာျပသနာမွမရွိလို႕ပါ ၊
အဖန္ဖန္အၾကိမ္ၾကိမ္ စမ္းသပ္စစ္ေဆးျပီးမွ လႊတ္-Release တာပါ ၊ တကယ္႕ကုမၸဏီၾကီးေတြဆုိရင္ ကားတိုက္မိရင္ ေမာင္းတဲ႕သူ ေသမေသအထိ ဘန္ပါ ေတြကိုလက္ေတြ႕တုိက္္ၾကည္႕ျပီး သုေတသနျပဳလုပ္ျမဲပါ ၊ ေရာင္းလိုက္ျပီး ကားသံုးစြဲသူလက္ထဲေရာက္မွ ျပသနာ က စပါတယ္ ၊ ဥပမာ-လီဗာနင္းေပမယ္႕ ကားမထြက္တာမ်ိဳး ၊ စီယာတုိင္အကုန္ေခါက္လိုက္လို႕မီးေလာင္ႏုိင္တာ စတာမ်ိဳး က ကားထုတ္လုပ္သူလက္ထဲ လက္လွမ္းမမီတဲ႕ စက္ခ်ြတ္ယြင္းျခင္း-Malfunctioning လို႕ အၾကမ္းအားျဖင္႕ေခၚလို႕ရပါတယ္ ၊ မိခင္ကားကုမၸဏီကို ဖုန္းဆက္တိုင္ၾကားတဲ႕အခါမွသိရတာမ်ိဳးလဲရွိႏိုင္ပါတယ္ ၊ ဒီအခါမွာ ခ်က္ခ်င္းေရာဂါရွာေဖြ-Diagnosis ျပီး အစားထုိးျပင္ဆင္မယ္႕အပိုပစၥည္း-Part ကို သက္ေရာက္တဲ႕ႏိုင္ငံေဒသရဲ႕အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္-Dealer ေတြဆီ အေရးေပၚပို႕ဖုိ႕စီစဥ္ရပါတယ္ ၊ အားလံုးအဆင္သင္႕ျဖစ္ျပီဆိုရင္ မီဒီယာေတြကေန “ ျပန္လည္ေခၚယူျပင္ဆင္ေပးမည္ ” ဆိုျပီး RECALL ေခၚပါတယ္ ၊ ကားကို လံုးဝျပန္မသိမ္းပါ ။ ကုမၸဏီကအေၾကာင္းၾကားတဲ႕စာေရာက္ရင္နီးစပ္ရာကိုယ္စားလွယ္ရံုးမွာ ရက္ခ်ိန္းယူျပီးသြားလိုက္တာနဲ႕ အခမဲ႕ျပင္ေပးလႊတ္လုိက္တာပါ - က်သင္႕ေငြကို မူလ ကားထုတ္လုပ္္တဲ႕ ကုမၸဏီကို ဒီလာ-Dealer ကုိယ္စားလွယ္က ေဗာက္ခ်ာဖြင္႕ေငြေတာင္းယူရတဲ႕စံနစ္နဲ႕အလုပ္လုပ္ၾကတာပါ ။


San Leandro Honda Dealership, California, USA


   ေဆာင္းပါးရွင္မွာ ကိုယ္တိုင္အေတြ႕အၾကံဳအရ ဒီေဆာင္းပါးကိုေရးရဲတာပါ ၊ 2000 Honda Accord LX ကားတုန္းက ဆန္ဖရန္စစၥကိုျမိဳ႕ေတာင္ဘက္က ျမန္မာအမ်ားစုေနထုိင္တဲ႕ ေဒးလီးစီးတီး-DALY CITY ျမိဳ႕ ကေန ၂ဝ၁ဝ ခုႏွစ္မွာ ဝယ္ခဲ႕ပါတယ္ ၊ လက္ထဲေရာက္ျပီးမၾကာမီ ေလအိတ္မပြင္႕လို႕ဆိုျပီး ဟြန္ဒါယူအက္စ္ေအကုမၸဏီက ရီေကာေခၚတဲ႕စာေရာက္လာပါတယ္ ၊ စာထဲမွာခ်ြတ္ယြင္းေန/ခြ်တ္ယြင္းႏိုင္တဲ႕ကားအစိတ္အပိုင္းအေၾကာင္းကိုရွင္းျပထားျပီး နီးစပ္ရာ ဟြန္ဒါကားအေရာင္းကိုယ္စားလွယ္ရံုးကို ရက္ခ်ိန္းယူ အျမန္သြားျပီး ပ်က္ေနတဲ႕အစိတ္အပိုင္းကို အခ်ိန္မဆြဲဘဲခ်က္ခ်င္းျပင္ဖို႕ ေရးထားပါတယ္ ၊ အေသးစိတ္ကိုေအာက္မွာေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္ ။

  • ကားအမ်ိဳးအစား - 2000 Honda Accord LX , 4 Doors
  • ဂီယာအမ်ိဳးအစား - ေအာ္တို
  • ျပင္သည္႕ဒီလာ - San Leandro Honda Dealership, California, USA
  • ကိုယ္စားလွယ္နံမယ္ - San Leandro Honda Inc.
  • ျပင္ရသည္႕ကိစၥ - ဒရိုင္ဘာေရွ႕ေလအိတ္အလုပ္မလုပ္ျခင္း
  • Recall - Driver Front Airbags Failure
  • ကားျပင္ခဲ႕သည္႕မိုင္းလစ္ - 160000 မုိင္
  • အက်ံဳးဝင္သည္႕မိုင္ - လက္ဝယ္ပိုင္ဆိုင္သည္႕ကားအားလံုး
  • ကုန္က်စားရိတ္ -  ေဒၚလာ ၉ဝဝ ( Honda က ေပးသြားပါတယ္ )
  • စမ္းသပ္ခ - မေတာင္းခံပါ ( Honda က ေပးရမွာပါ )
  • ေစာင္႕ရခ်ိန္ - နားေနခန္းမွာထုိင္ေစာင္႕ရင္း ၁ နာရီ ၁၅ မိနစ္အတြင္း ျပီးစီးသြားပါတယ္


ကိုညီညီ - ေတာင္ၾကီး


No comments: