ေဆာင္းပါးရွင္ - ကိုညီညီ ( ေတာင္ၾကီး ) |
.
ေဝဟင္မွာ ေလယာဥ္ေမာင္းႏုိင္ဖို႕ဆိုတာ
ေတာ္ရံုတန္ရံုေလ႕က်င္႕ထားရံုနဲ႕မရႏိုင္ပါ။ ကုိယ္၏က်န္းမာျခင္း၊
စိတ္၏အရာရာအေပၚအျမန္ႏွင္႕မွန္မွန္ဆံုးျဖတ္ႏုိင္ျခင္း၊ အခက္အခဲၾကားမွ
အသက္ေပါင္းမ်ားစြာကုိကယ္ထုတ္ႏုိင္ျခင္း စတဲ႕ ဖ်တ္လတ္တဲ႕စိတ္မ်ားပိုင္ဆိုင္လာေအာင္
အမ်ိဳးမ်ိဳးစခန္းသြင္းေလ႕က်င္႕၊ အဖံုဖံုစမ္းသပ္ခံျပီးမွ ေလဟုန္မွာစီယာတိုင္ကိုင္ခြင္႕ရတာမ်ိဳး
ျဖစ္ပါတယ္။
.
အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ Reddit သံုးစြဲသူတစ္ဦးရဲ႕ “
ခရီးသည္ေတြသိျမင္ႏုိင္ေလာက္တဲ႕ ေလယာဥ္မွဴးေတြအေၾကာက္ဆံုးဟာ ဘယ္အခ်ိန္ေတြျဖစ္ပါသလဲ
” ဆုိတဲ႕မွတ္ခ်က္တစ္ခုေၾကာင္႕ အမ်ားျပည္သူသိပ္မသိတဲ႕၊ သာမန္အားျဖင္႕
သိဖို႕နက္နဲတဲ႕အေၾကာင္းရင္းေလးေတြကို ေလ႕လာခြင္႕ရလာပါတယ္။
.
မွတ္ခ်က္အတြက္ တစ္ဆင္႕ခ်င္းေျဖေပးသြားတာက
ဒီလိုပါ..။
.
.
.
။။။။။။။။။။ ေလယာဥ္တစ္စီးလံုး မီးပ်က္သြားတဲ႕အခါ
။။။။။။။။။။
.
.
အဲယားဘတ္စ္ ၃၂ဝ - Airbus 320 ေမာင္းေနတဲ႕ ေလယာဥ္မွဴးတစ္ဦးက
အျမင္႕ေပ ( ၂၃ဝဝဝ ) အေရာက္မွာ ေလယာဥ္တစ္စီးလံုး ဘာမီးမွမရွိေတာ႕တဲ႕အျဖစ္အပ်က္ကို
ျပန္ေျပာျပေနပါတယ္။
.
တစ္ကယ္လို႕ တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ( ၁ဝဝ )
အျမန္ႏႈန္းနဲ႕ အျမန္လမ္းေပၚမွာေမာင္းေနတဲ႕ကားရဲ႕မွန္ေတြအကုန္လံုးကို
အေမွာင္က်သြားေအာင္ကာပစ္လိုက္ရင္ ဘယ္လိုျဖစ္သြားမလဲ ?